perjantai 21. joulukuuta 2012

Joulukuun 21.päivä

33

15 kommenttia:

  1. Lämpimät onnittelut joulurouvalle!

    VastaaPoista
  2. Kiitos Nonna♥Olis paljon mukavampi täyttää 25 kuin 33;)

    VastaaPoista
  3. Paljon paljon onnea synttärisankarille! :)

    VastaaPoista
  4. Kiitos Satu♥ Synttäripäivää vietetään täällä siivoillessa,illalla vanhempien luokse riisipuurolle ja pipareita leipomaan muksujen kans:)

    VastaaPoista
  5. Onnea:) Mekin ollaan vietetty tänään miehen synttäreitä. Ne kun on oikeesti jouluaattona. Ei jakseta raahata lahjoja Suomeen joten lahjottiin hänet jo tänään ja tein sushia:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti♥Mä en ole koskaan syönyt sushia pitäis joskus maistaa.Mukavaa Joulua teille!:)

      Poista
  6. Vastaukset
    1. Kiitos paljon♥Ihanaa joulua teillekkin sinne:)

      Poista
  7. Onnea Sannu<3 Mä oon sua vanhempi. Lohduttaako? :-P Ihanaa Joulua<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ootko?Musta tuntuu jotenkin hassulta olla jo 33 kun en mieleltäni yhtään oo;)Oon sellanen hömppä:)
      Samoin Mari ihanaa joulua teille siltakulmaan teidän ihanalle perheelle♥

      Poista
  8. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  9. Myöhästyneet onnittelut -79:lle!!!! ♥ toi potkari on ainoa vaate mikä mun vauvavaatteista on säästetty :))

    VastaaPoista