perjantai 30. marraskuuta 2012

Marraskuun viimeinen


Voi miten kivaa kun saatiin lunta! Täällä tietokone reistaillut ja talossa pari päivää osittain sähköt pois.Nyt saatiin vika korjattua,pari päivää eletty kynttilän valossa.Käytiin viime viikonloppuna Tavastialla katsomassa Jukka Poikaa ystävät olivat keksineet meille etukäteen ihanan synttäri yllätyksen♥Ensimmäiset hyasintit on ostettu kotiin ja paperitähti laitettu ikkunaan.Päässä on 101 ideaa mutta aikaa ei ole kaikkea toteuttaa,olen ollut myös uudessa työpaikassa keikkarina.Lapset odottaa kovasti huomista päivää kun saa avata ensimmäisen luukun joulukalentereista.Mä odotan ensi viikkoa ,päästään miehen kanssa kahdestaan Ruotsissa käymään.Ihan huippua!:)Nyt mä taidan lähteä käymään kerrostalon ullakolla etsimässä joulukamoja.Mukavaa marraskuun viimeistä kaikille:)

6 kommenttia:

  1. Oi ihania tapahtumia teillä ollut ja tulossa:) Nauttikaa Ruotsista:) Juu tullaan jouluna Suomeen <3

    VastaaPoista
  2. Kiva:)Mukavaa viikonloppua sinne koko porukalle:)

    VastaaPoista
  3. Kaunista. Herranjestas, kun tuo teidän tyttö on kasvanut! Näyttää kuvassa ihan jo 3-4 -vuotiaalta. Ihania jouluvalmisteluja sulle!

    VastaaPoista
  4. Joo on se kasvanut ihan oikeesti ihan silmissä.
    Sulo ei paljoo pidempi ole;)Vasta 2 kuitenkin:)
    Pitkä tyttö taitaa isäänsä tulla kun mä olen ihan lyhyt pötkylä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muistelinkin, että meidän tytöillä on vain vajaan kahden kuukauden ikäero. vauvana olivat niin saman näköisetkin.

      Poista
  5. Ai nyt tiedänkin kuka Johanna:) Kiva:)

    VastaaPoista