maanantai 28. toukokuuta 2012

Marimekko♥




Pojat ovat saaneet synttäri lahjoiksi Marimekon lasten astiastot.Ne on meillä  joka päivä ihan arki käytössä.Mun mielestä ihan super kivat ja laadukkaat.Tänään niistä syötiin oma tekemiä jauhelihapihvejä ja perunamuussia.Meidän pojat eivät suostu syömään salaatteja ollenkaan.Erilaisia vihanneksia syövät jos ne ovat vaan oikeassa muodossa:)
Tyttö viikonloppuna naposteli pinaattilettuja.On muuten ollut ruoka aikaan hyvin kotona.Neuvolan mitat oli 87cm pitkä, painoa reilu 12kg.Joo ja kengän koko 22-23.Jalka kasvaa kovaa vauhtia.Ei taida isona lompsotella mun 36:sen kengillä:)

18 kommenttia:

  1. Kivat astiat todella! Topakka tyttö teillä, kun noin popsii reippaasti itse. Meidän tyttö on kans tuollainen samanlainen patukka, painaa kyllä kotivaa'an mukaan jo 13kg ;) Ja sama otsistyyli on täälläkin, yritin ensin kasvattaa sellaista söpöä tukkaa, mitä voisi laittaa korvien taakse tai pitää pompulalla. Aina oli silmillä ja pompulat ja pinnit hukassa, niin piti leikkailla otsatukka äitin olemattomilla kampaajataidoilla ;D

    VastaaPoista
  2. Meillä oli ihan sama juttu:)Mä yritin kans kasvattaa tytölle sellaista söpis tukkaa minkä saa pinnillä sivuun.Mut joo se roikku koko ajan silmillä ja sitten kummitäti(kampaaja) leikkas otsiksen.Oli pakko.

    VastaaPoista
  3. Noi Marimekon astiastot on tosi ihania. Annoin kummipojalle viime vuonna kastelahjaksi nuo autot. Ihanat kuvat taas!

    VastaaPoista
  4. Kivoja astioita! Meillä salaatti ongelma kääntyi kun ostin balsamicopreytä. Poika speyijailee, eikä enää söisi muuta kuin kiinankaalia. :)
    Sun täytyy siis itse käyttää lempikenkäsi puhki. :) Suloinen tyttö!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onpa hyvä idea:)
      Joo niin täytyy.Pikku tyttönä lompsottelin aina mummoni kengillä kun sillä on niin pieni jalka.

      Poista
  5. Noi on ihanat astiat. Mekin saatiin ristiaislahjaksi ja odotan kesaa niin saadaan kayttøøn:)
    Iso tyttø teilla:) Hyva niin , etta ruoka maistuu.

    VastaaPoista
  6. Aivan ihana kastelahja,todella.Mä haaveilen Lyytille siitä Unikosta.

    VastaaPoista
  7. Herkullisennäköinen välipalatuokio =) Kannattaa kokeilla tarjota lapsille erilaisia kasviksia juuri tuollain yksittäin, eikä sekoittaa niitä keskenään. Lapset haluaa nähdä mitä he syövät =)

    VastaaPoista
  8. Meidän lapset ei todellakaan syö jos ovat sekoitettu. Lantut,kaalit ja salaatit menee jos laittaa vaan erikseen lautasille tarjolle;)

    VastaaPoista
  9. Aivan ihania muo Marimekon astiat! Ja ihana on myös blogisi :)

    VastaaPoista
  10. Minä oon kanssa noita astioita ihaillu. Kesäkuussa on synttärit tulossa, ois ehkä hyvä sauma sillon piipahtaa marimekossa.
    Aurinkoisia päiviä sinne suunnalle!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt sulla on hyvä syy lähtee ostoksille:)
      Noissa astioissa on ihan hirveen hyvä lasitus verrattuna mun moniin muihin astioihin.

      Poista
  11. On kyllä ihanat astiat! Ja tuo lautanen mistä pieni neiti syö lettujaan, on samaa sarjaa mitä lapsuuden kotona oli. Se oli muistaakseni äitin ja iskän häälahjaksi saama astiasto;) Ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on jännä miten monet astiat tuo niin paljon muistoja.Äitini just toi mummoni astioita mulle tässä yks päivä pari kipaletta.Mä olen käyttänyt niitä joka päivä.

      Poista
  12. Kivoja astioita, meillä kans on lapuuden kodissa tuollainen samainen lautanen mutta mustalla kuviolla. :) Tuon Marimekon "norsu" astiaston tahtoisin meillekkin.
    Meidän Linnea oli yksi vuotiaana 10kg ja vain 72 cm, jalka on kokoa 19-20. Vanhempi tyttö onkin sitten pitkä kuin mikä, aivan erilaisia molemmat tytöt mulla.

    VastaaPoista
  13. Mä kans rakastan Marimekon lastenastioita ♥ ♥ Karkulaisia pitäs hankkia meillekin :)

    VastaaPoista