lauantai 24. syyskuuta 2011








19 kommenttia:

  1. love your bag,socks and mugs
    enjoy your weekend

    VastaaPoista
  2. oikein syksyistä väriloistoa, upeita värejä ja sävyjä, kivaa piristystä pastellisävyjen maailmoihin :) kauniit kuvat!!!

    VastaaPoista
  3. Wau mitkä kuvat. Ihanasti syksyiset. :)

    VastaaPoista
  4. Ihanaa, värikästä syksyä sinulle! Kuvailin itse juuri eilen värikkäitä kuvia. Sopivat tähän vuodenaikaan, ainakin vielä hetken!

    VastaaPoista
  5. Sulla on värien käyttö niin hallussa, ihailen sitä taitoa!Suloiset mukit, onko ne oikeesti vanhoja? Ja Rissaskakin on päässyt puuhun kiipeilemään ;) Kivaa sunnuntaita!

    VastaaPoista
  6. Ihania värejä! Aivan täydellistä ♥

    VastaaPoista
  7. Niin ihanat sukat ja kassi!

    Iloista sunnuntain jatkoa!

    -Anu

    VastaaPoista
  8. Onpa kaunista syksyn sävyä! Ihkut kuvaset!

    Ihana toi ed. postaus myös Lyytistä! Voi jestas miten se aika on kulunut.. Justhan sä odotit!! No mä teinkin ton 2kk postauksen Severistä viime viikolla, siinä ne tärkeimmät. On tosi iloinen ja nauravainen kaveri, kun mikään ei vaivaa :) Usein sillä on nälkä, ja niitä ilmavaivojakin edelleen, mun pitäis itse olla tarkempi vielä syömisten kanssa. Mut pakko välillä saada jotain herkkujaki!! Ja kupponen kaffetta myös! Yöt on menny aika hyvin, paitsi viime yö. Simahti jo kasilta ja heräs jo puolenyön aikaan ekalle syötölle. Ja sit sen jälkeen oon heränny varmaan tunnin välein.. aamuyöstä varsinkin ähisee ja puhisee vimmatusti sängyssään, ja sit oon ottanu viereen <3

    Terkut ja kivaa ens viikkoa! :)

    VastaaPoista
  9. Oo mitä syyssävyjä ja ihanuuksia siellä!

    VastaaPoista
  10. Aivan mielettömän hieno tuo kassi! Ootko tehny ite vai mistä se on? Muutenkin sulla on värisilmä paikallaan!

    VastaaPoista
  11. pure light covers everything
    in your pictures

    making things seem so lovely and simple
    :)

    thank you!

    VastaaPoista
  12. Tulin vastavierailulle - ihanan retroisa blogi sulla!!! :)

    VastaaPoista
  13. Tuire:No nyt pitää olla:)

    Kaylovesvintage:Thank you so much:)

    heidi:Nauratti toi sun viesti.Pakko laittaa joskus jotain muutakin väriä..ettei mee liian hempukaksi:)

    Hyvä Mieli:Nyt on syksy mulla:)On niin vaikee aina irrottautua kesästä.Mä oon niin kesä ihminen.

    Miia:Kiitti:)

    Nonna:Mun täytyy taas haalia värejä ympärille kun ahdistaa tää pimeen tulo,kun en yhtään tykkää.

    Selma::):)Oliski;)

    Hanni:Mä löysin noi mukit kirpparilta kahdella eurolla.Pohjassa lukee Japan.En tiiä kui vanhoi on.Mut södet on:)

    Sini:Kiitos♥

    Anu:Mä olen niin surkee itselle koskaan ostamaan mitään vaatetta.Veromodasta löysin sukat.Kassin löysin huutiksesta.

    Teija:Voi pikkusta Severiä♥Miten aika meneekin niin nopeaa..Mä en tajuu.
    Hyvä ettei siellä kuitenkaan oo mitään koliikki vaivaa.Se on niin rasittavaa.Mä olen antanut jo pikkusen tavallista maitoa tytölle korvikkeen joukkoon.Vatsa ei oikeen tykänny.Täytyy ostaa Luomu maitoa.Me kyllä itsekin juodaan sitä usein.

    Hanna:Mä oon tässä pikku hiljaa yrittänyt vähän karsia noita kesä juttuja kotoo pois.Meillä kun pää osin kuitenkin on tosi vaaleaa kaikki.

    Kaisa:Kiitti♥

    Kotivalo:Kassi löytyi huutiksesta seitsemällä eurolla.On oikeesti vanha.Aika kiva:)

    Outi-Maria:Jäiskin tähän syksyyn eikä tulis talvee ollenkaan.

    Finn:Thank you♥

    VastaaPoista
  14. Pieni Lintu:Kiva kun tulit:)
    Aika hempeetä meillä kuitenkin.Nyt täytyy syksyksi ja talveksi laittaa paljon väriä seinille.
    Pojat jo tänään vesiväreillä maalasi mulle taidetta:)..niin siis kuitenkin paprulle;)

    VastaaPoista